Handen uit de mouwen voor een schoonmaakactie Zwerfvuil.

Met de schoonmaakactie zwerfvuil sluiten we als leden van GroenLinks Midden-Drenthe samen het oude jaar af. Op 12 december ’s morgens ontdoen we op twee plekken in onze gemeente de bermen van zwerfvuil.

Parkeerplaats Eetpark

Zo zien we elkaar op een leuke manier en zijn ook nuttig bezig. We treffen elkaar om 10.00 uur op de parkeerplaats van Eetpark Beilen. Daar start ook de schoonmaakactie. Dit is, met de bermen van de oprit A28 de meest vervuilde plek in onze hele gemeente. Op welke andere plek we daarna gaan rapen bespreken we op dat moment. Uiterlijk 13.00 uur sluiten we af.

Bij onze vorige actie, twee jaar geleden, raapten we in twee uur tijds wel zes volle afvalzakken bij elkaar. Naast plastic flesjes en blikjes ook wietzakjes en gaspatronen. We zullen zien of de Beilenaren inmiddels wat milieubewuster geworden.

DOE MEE

Bestuur en fractie zijn graag van de partij en natuurlijk heb jij ook zin om mee te doen: stuur dus snel een berichtje aan onze secretaris Bé van der Veen middendrenthe@groenlinks.nl