Door Henk van der Leest
De Nederlandse Spoorwegen heeft in een brief van 23 juli 2009 geconstateerd "dat het maatschappelijk draagvlak ontbreekt" om haar plannen voor een gewijzigde dienstregeling op het traject Zwolle-Groningen uit te voeren.
Door Henk van der Leest
De Nederlandse Spoorwegen heeft in een brief van 23 juli 2009 geconstateerd "dat het maatschappelijk draagvlak ontbreekt" om haar plannen voor een gewijzigde dienstregeling op het traject Zwolle-Groningen uit te voeren.
De Nederlandse Spoorwegen heeft in een brief van 23 juli 2009 geconstateerd "dat het maatschappelijk draagvlak ontbreekt" om haar plannen voor een gewijzigde dienstregeling op het traject Zwolle-Groningen uit te voeren.
De NS had het plan om met ingang van 2010 de Schiphol-intercity niet meer in Beilen, Hoogeveen en Meppel te laten stoppen. Om een reistijdwinst van 10 minuten op het traject Zwolle-Groningen te behalen. Daar heeft GroenLinks in die drie plaatsen stevig actie tegen gevoerd, vooral bij reizigers op de stations en in de gemeenteraden.
"); else document.write(""); // -->